XI-ა კლასის სია
- აბაზაძე კობა
- აბესაძე შოთა
- ავალიანი თამარი
- ბახუტაშვილი დავით
- ბალავაძე ანანო
- გახოკიძე გიორგი
- გელაშვილი ანი
- გელიაშვილი გიგი
- დათაშვილი გიორგი
- თაბუკაშვილი ირაკლი
- კერვალიშვილი ნიკოლოზი
- ლომსაძე გელა
- მაგრაქველიძე სალომე
- მიქელაძე ლუკა
- ნიკიტინი სალომე
- სადაღაშვილი ლიკა
- სორდია ლეია
- სმირნოვა თინა
- ტაბატაძე ანანო
- ტყემლაძე ჯეკო
- ფაჩუაშვილი იაზი
- ფხალაძე სალომე
- ღვინიანიძე ელენე
- შიუკაშვილი ლუკა
- ჩაჩხიანი გიორგი
- ჯიჩოშვილი გიორგი
- ჯმუხაძე თორნიკე
- ბაჩილავა ელენე
- საკანდელიძე მამია
№
|
ჩასატარებელი ღონისძიებები
(საკითხთა ჩამონათვალი)
|
ჩატარების
დრო
|
პასუხის-
მგებელი
|
შენიშვნა
|
1
|
კლასის ყველა მოსწავლის სახელმძღვანელოებით უზრუნველყოფა
|
სწავლის დაწყებამდე ერთი კვირის განმავლობაში
|
სკოლის დირექცია და დამრიგებელი
| |
2
|
თვითმმართველობის არჩევა
|
16.09.13-
20.09.13
|
მ.წიკლაური
| |
3
|
მოვალეობების გადანაწილება მოსწავლეთა შორის
|
16.09.13-
20.09.13
|
მ.წიკლაური
| |
4
|
მშობელთა კრებების ორგანიზება
I მშობელთა კრება
II მშობელთა კრება
III მშობელთა კრება
IV მშობელთა კრება
| |||
5
|
ქცევის კოდექსის შემუშავება
| |||
6
|
სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა
|
16.09.13-
20.09.13
|
მ. წიკლაური
| |
7
|
ურთიერთობების წესების შემუშავება
|
16.09.13
|
მთელი კლასი
| |
8
|
კლასის დოკუმენტაციის მოწესრიგება
|
სისტემატიურად
|
მ. წიკლაური
| |
9
|
გაკვეთილების ცხრილის გაცნობა
|
16.09.13
|
მ. წიკლაური
| |
10
|
კლასის კრებების ორგანიზება
|
საჭიროების შემთხვევაში
| ||
11
|
გაცდენების კონტროლი,მიზეზების დადგენა
|
სისტემატიურად
|
მ.წიკლაური
| |
12
|
მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების მონიტორინგი და მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლებისათვის ზრუნვა
|
სისტემატიურად
|
მ.წიკლაური
| |
13
|
სასწავლო ნივთების ტარებაზე კონტროლი
|
სისტემატიურად
|
მ.წიკლაური
| |
14
|
კლასის საათის ორგანიზება
|
ყოველი ხუთშაბათი, გაკვეთილების შემდეგ
|
მ.წიკლაური
| |
15
|
კლასის საათისათვის განკუთვნილი სავარაუდო თემების ჩამონათვალი:
1.კომუნიკაცია
ა)სწორი კომუნიკაციის დამყარება მეგობრებთან და უფროსებთან
ბ)კონფლიქტების მართვა და მისი მოგვარების
გზების დასახვა
გ)ტოლერანტობის არსი და მისი მნიშვნელობა
დ)სკოლაში და სკოლის გარეთ მოქცევის გზების დასახვა
ე)ზრდილობა ყველგან და ყოველთვის,მისი მნიშვნელობა და უზრუნველყოფა
ვ)მეგობრობა და მისი მნიშვნელობა
ზ)ზრდილობა ადამიანის საუკეთესო სამკაულია
| |||
16
|
თამარის ნაკვალევზე.........ექსკურსია ვარძიაში
|
მ.წიკლაური
| ||
17
|
ახალი წლისადმი მიძღვნილი ღონისძიების ორგანიზება
|
24
დეკემბერი
|
მ.
| |
18
|
დედის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიების ორგანიზება
|
3
მარტი
|
მ.
| |
19
|
შემეცნებითი-გასართობი ღონისძიების ორგანიზება
|
აპრილი
|
მ.
| |
20
|
შემაჯამებელი საუბარი თემაზე:
რა მომცა 2013-2014 სასწ. წელმა
|
ივნისი
|
მ.
| |
21
|
ერთდღიანი ექსკურსიის ორგანიზება
|
ივნისი
|
მ.
|
კლასის დამრიგებელი: მარინე წიკლაური
ვარძია
საახალწლო კარნავალი
ყინულის ფესტივალი გუდაურში
XII-1 კლასი
1.აბაზაძე კობა
2.აბესაძე შოთა
3.ავალიანი თამარი
4.ბალავაძე ანი
5.ბახუტაშვილი დავითი
6.გახოკიძე გიორგი
7.გელაშვილი ანი
8.გელიაშვილი გიგი
9.დათაშვილი გიორგი
10.თაბუკაშვილი ირაკლი
11.კერვალიშვილი ნიკოლოზი
12.ლომსაძე გელა
13.მაგრაქველიძე სალომე
14.მიქელაძე ლუკა
15.ნიკიტინი სალომე
16.საკანდელიძე მამია
17.სადაღაშვილი ლია
18.სმირნოვა თინათინ
19.ტაბატაძე ანანო
20.ტყემლაძე ჯენეტ
21.ფაჩუაშვილი იაზ
22.ფხალაძე სალომე
23.ღვინიანიძე ელენე
24.შიუკაშვილი ლუკა
25.ჩაჩხიანი გიორგი
26.ჯიჩოშვილი გიორგი
27.ჯმუხაძე თორნიკე
28.სორდია ლეია
29.ბაჩილავა სალომე
პრინციპები, რომელსაც ეფუძნება აღნიშნული დოკუმენტი
> აღზრდის მთლიანობა
> შემოქმედი, აქტიური პიროვნების აღზრდა
> მოსწავლეთა ჩართულობა და მონაწილეობა
> თანამშრომლობის პრინციპი
> ბავშვის უფლებებისა და მოვალეობების დაცვის პრინციპი
,
მუხლი 6. დამრიგებელი
1. საჯარო სკოლაში ყველა კლასს უნდა ჰყავდეს დამრიგებელი. დამრიგებელი უნდა ასწავლიდეს თავის სადამრიგებლო კლასს.
2. დამრიგებლის მუშაობის მიზანია, დაეხმაროს მოსწავლეებს ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევაში, პიროვნული, ზნეობრივი, გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარებაში; დამრიგებელი ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას, უნდა უვითარებდეს მათ დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებულ სამოქალაქო ცნობიერებას და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გააზრებაში.
3. დამრიგებლის მოვალეობებია:
ა) გააცნოს მოსწავლესა და მის მშობელს/კანონიერ წარმომადგენელს (შემდგომში მშობელი) მათი უფლებები და მოვალეობები (სკოლის შინაგანაწესი, მოსწავლის ეთიკის კოდექსი, სასკოლო სასწავლო გეგმის შესაბამისი საკითხები და სხვ.);
ბ) რეგულარულად ჩაატაროს სადამრიგებლო საათი (დაწყებით და საბაზო საფეხურზე);
გ) დაეხმაროს მოსწავლეს აკადემიური თუ სასკოლო გარემოში წამოჭრილისხვადასხვა პრობლემის გადაჭრაში;
დ) იყოს შუამავალი მოსწავლეს, მშობელსა და მასწავლებელს შორის პრობლემების წარმოქმნის შემთხვევაში;
ე) რეგულარულად მიაწოდოს მშობელს ინფორმაცია მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, დისციპლინის, პიროვნული პრობლემებისა თუ წარმატებების შესახებ. დაუშვებელია ერთი მოსწავლის დისციპლინისა და აკადემიური მიღწევის შესახებ სხვისი თანდასწრებით საუბარი;
ვ) საჭიროების შემთხვევაში, შეხვდეს დაინტერესებულ მშობელს და მიაწოდოს მას მოსწავლესთან და სკოლაში მიმდინარე პროცესებთან დაკავშირებული ინფორმაცია;
ზ) გაიგოს მოსწავლის მიერ სკოლის გაცდენის მიზეზი;
თ) გააკეთოს სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური მიღწევის, გაკვეთილებზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი მასწავლებლებისგან მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე და დაწეროს თითოეული მოსწავლის მოკლე დახასიათება. დახასიათებაში აღწერილი უნდა იყოსმოსწავლის ძლიერი მხარეები, მისი წარმატებები როგორც აკადემიური, ასევე სოციალური ურთიერთობების თვალსაზრისით, მოსწავლის მონაწილეობა წრეებში, სპორტულ შეჯიბრებებსა თუ სხვა სახის ღონისძიებებში; მოსწავლის აკადემიური, ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისათვის მნიშვნელოვანი საკითხები, რომელთა გათვალისწინებაც სასარგებლო იქნებოდა მოსწავლისათვის;
ი) მოსწავლის სხვა სკოლაში გადასვლის შემთხვევაში, დამრიგებელმა უნდა მოამზადოს ინფორმაცია მისი აკადემიური მიღწევისა და გაკვეთილებზე დასწრების შესახებ.
4. დამრიგებლის მუშაობა უნდა ეყრდნობა შემდეგ პრინციპებს:
ა) სრულფასოვანი აღზრდა - სააღმზრდელო მუშაობა მიმართული უნდა იყოს პიროვნების ფიზიკური, ფსიქიკური, სოციალური და სულიერი განვითარებისაკენ;
ბ) მოსწავლის შესაძლებლობების გამოვლენა - დამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის შინაგანი ძალების ამოქმედება და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენისათვის სათანადო პირობების შექმნა;
გ) მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარება -დამრიგებელმა მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები და სხვ.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში. დამრიგებელმა მაქსიმალურად უნდა გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინტერესები;
დ) თანამშრომლობის პრინციპი – დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან უნდა ემყარებოდეს თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობას.
საჯარო სკოლის დამრიგებელმა მუშაობის პროცესში უნდა გამოიყენოს საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს (შემდგომში - სამინისტრო), საჯარო სამართლის იურიდიული პირის -ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრის (შემდგომში - ცენტრი) და საჯარო სამართლის იურიდიული პირის - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ შემუშავებული და/ან რეკომენდებული მეთოდური სახელმძღვანელოები და გზამკვლევები.
სადამრიგებლო საათის თემები, სასურველია, მოიცავდეს შემდეგმიმართულებებს:
1. პიროვნული და მორალური განვითარება – მე – პიროვნება, სოციუმიჩემს გარშემო, ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთან,ტოლერანტობა, ადამიანთა უფლებები, ზოგადასაკაცობრიო ღირებულებები,ეტიკეტი. თანამშრომლობის მნიშვნელობა, ცნება -“თანაკლასელი”; ურთიერთობისას და სწავლის პროცესში წამოჭრილი სირთულეები და მათიმოგვარების გზები; კონფლიქტების აცილებისა და მოგვარების უნარებისგანვითარების აუცილებლობა. თვითრწმენა – საკუთარ თავსა და ძალებშიდარწმუნება; პატივისცემა – საკუთარი თავის, სხვა ადამიანების; როდისვარღვევთ სხვათა უფლებებს? როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები?
2. გარემოს დაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი – პირადიჰიგიენა, ავადმყოფობის გავრცელების წყაროები, სასარგებლო საკვები, დროისორგანიზება, დღის რეჟიმი, სპორტის მნიშვნელობა, მავნე ჩვევების საფრთხე.გარემოს და ბუნების მოფრთხილება; ჯანსაღი ცხოვრების სტილი – რას ნიშნავსეს?
3. უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება – ჩემიეზო, ჩემი სკოლა, ჩემი ქალაქი/სოფელი, ჩემი სამშობლო, ისტორია,გამოჩენილი პიროვნებები, მნიშვნელოვანი მოვლენები, ტრადიციები, წესებიდა კანონები;
4. ინტელექტუალური და ესთეტიკური განვითარება – ხელოვნების,ტექნოლოგიური და ინტელექტუალური მიღწევების მნიშვნელობა.
კლასის საათისათვის რეკომენდირებული თემები:
· ადამიანთა უნიკალობა, ჩვენი სამყარო,ინტერესები,საყვარელი საქმიანობა.
· ბავშვთა უფლებები სკოლაში, ეზოში,ქუჩაში.
· ბავშვთა ვალდებულებები.
· პატივისცემა საკუთარი თავის ,სხვა ადამიანების მიმართ.
· უფლებების დარღვევა. როდის ვარღვევ სხვათა უფლებებს? როდის ირღვევა ჩვენიუფლებები?
· უფლებების დარღვევა იწვევს კონფლიქტებს, ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტებისმოგვარება.
· ქუჩაში მოძრაობის წესები, გზა სკოლიდან სახლისაკენ, საჭირო ტრანსპორტი,სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ უფროსებთან.
· საყვარელი ფილმის გმირები, ლიტერატურული პერსონაჟები;
· გამოჩენილი პიროვნებები, ხელოვნების ქმნილებები, სამეცნიერო აღმოჩენები.
კალენდარული გეგმა
##
|
შესასრულებელი საკითხები
|
შესრულების
დრო
|
კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
ჟურნალის და სასკოლო დოკუმენტაციისწარმოება
|
სექტემბერი
| |
წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
|
სექტემბერი
| |
მშობელთა კრებაორგანიზაციულ საკითხებზე
|
სექტემბრის ბოლოს
| |
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე
|
სემესტრის
დასაწყისში
| |
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიანე-
ბის ყოველდღიური აღრიცხვა
|
მთელი წლის
მანძილზე
| |
ინდივიდუალურიშეხვედრები მშობლებთან
|
მთელი წლის
მანძილზე
| |
მინდა ვიყო ჯანმრთელი ადამიანი, რასნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი?
|
ოქტომბერი
| |
საუბარი ცხოვრების ჯანსაღი წესისშესახებ
|
ნოემბერი
| |
საუბარი ... რა არის ღირსება?
| ||
არასტანდარტულ სიტუაციაშიადეკვატური
მოქმედება, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობადამიანებთან, მათ შორის, ვირტუალურ
მეგობრებთან.
|
ნოემბერი
| |
ექსკურსია მუზეუმში
|
დეკემბერი
| |
კლასის საათი -------------------------------
|
დეკემბერი
| |
კლასის საათი:
1 სემესტრის შედეგების განხილვა
|
იანვარი
| |
საუბარი: „იყავით ის, რაც ხართ“
|
იანვარი
| |
ინდივიდუალური საუბრები ასაკობრივცვლილებებთან დაკავშირებით
|
თებერვალი
| |
„ვიცხოვროთ მავნე ჩვევების გარეშე“
|
თებერვალი
| |
კოლექტიური სვლა თეატრში
|
თებერვალი
| |
გართობის საშუალებები: კომპიუტერული
თამაშები, ინტერნეტი, მათი დადებითიდა
უარყოფითი მხარეები.
|
მარტი
| |
კლასის საათი_ „ უსიყვარულოდ...“
|
მარტი
| |
საუბარი : რა ვიცით ჩვენი ტრადიციებისშესახებ
|
აპრილი
| |
საუბარი საინტერესო პროფესიებისშესახებ
|
აპრილი
| |
ჩვენი უფლება-მოვალეობები
|
მაისი
| |
კლასის საათი წლის მოსალოდნელი
შედეგების შესახებ
|
ივნისი
| |
ექსკურსია ქალაქგარეთ
|
ივნისი
| |
მიმოხილვა- წლის შედეგების გაცნობა
|
ივნისი
| |
მშობლებისათვის შედეგების გაცნობა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий