გაკვეთილის გეგმები










1
გაკვეთილის თემა
ამოცანების ამოხსნა  წრფივი ერთუცნობიანი განტოლებით
2
სწავლების საფეხური და კლასი
VII  საბაზო
3
საგანი   მასწავლებლის სახელი გვარი
მათემატიკა
მარინე წიკლაური
4
მოსწავლეთა რაოდენობა
26
5
განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროების  მქონე ბამშვები
0
6
გაკვეთილის სასწავლო მიზანი
წრფივი ერთუცნობიანი გან_ბის  კლასიფიკაციის ჩატარების უნარის  განვითარება
სასწავლო პროცესში  მათემატიკური კვლევის  მეთოდების  გამოყენებით განზოგადების უნარის განვითარება
7
ეროვნული სასწ გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი. ინდიკატორები
  VII.7 მოსწავლე ამარტივებს და ხსნის ერთუცნობიან წრფივ განტოლებას.
·         ამოცანის  ამოსასხნელად  ადგენს და ხნის  ერთუცნობიან  წრფივ განტოლებას.
·          იყენებს მოქმედებათა  თვისებებს, მათ თანმიმდევრობას და დაჯგუფებას   ალგებრული  გამოსახულების  გასამარტივებლად. 
·         ალგებრული  გარდაქმნისა და ლოგიკური მსჯელობის  გამოყენებით ასაბუთებს ან უარყოფს ორი ალგ გამოსხ. იგივე ტოლობას
VII.6  ამოცანების ამოხსნისას იყენებს სიმრავლურ ცნებებსა და ოპერაციებს.
·         სხვადასხვა ხერხით მოცემუ; სიმრავლისათვის განსაძრვრავს მოცემულ ელემენტის კუთვნილებას მოცემულ სიმრავლისადმი
·         პრობლემების გადჭრისას იყენებს ზოგიერთ დამხმარე ხერხს სიმრავლეთა შორის მიმართულებების დასადგენად
·         სწორად იყენებს სიმრავლეთა თეორიის ცნებებს და შესაბამის რნიშვნებს სასრულ სიმრავლეებზე
8






















9








10


გაკვეთილის  მსვლელობა





















შეფასების საგანი და პროცედურები







საკლასო მენეჯმენტი




აქტივობა1 - საშინაო დავალების შემოწმება 5წთ
მიზანი- როგორ გაიგეს მასალა და როგორ გამოიყენეს  იგი პრაქტიკაში და თვითშეფასება.
 აღწერა- ერთ-ერთ მოსწავლეს აწერინებს დავალების  ერთ ნომერს, რის შემდეგაც მოსწავლეები ამოწმებენ  პასუხებს.

აქტივობა 2  კითხვა პასუხით  განვლილი  მასალის  გამოკითხვა 10წთ.
მიზანი:  შესწავლილი მასალის  გამეორება -განმტკიცება.
აღწერა: მასწავლებელი მიმართავს  მოსწავლეებს კითხვებით.
რა არის განტოლება?რას ეწოდება  განტოლების ფესვი? რას ეწოდება  ტოლფასი განტოლებები?    რა თვისებები  აქვს ტოლფას განტოლებებს? როგორ ამოვხსნათ  წრფივი ერთუცნობიანი  განტოლება?
აქტივობა 3  მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვას რაში გამოადგებათ განტოლების შედგენა და ამოხსნა  ცხოვრებაში?  მინი ლექცია ამოცანების ამოხსნაზე განტოლებების შედგენით რის შემდეგაც მოსწავლეებს ეძლევათ სხავადასხვა ტიპის ამოცანები წყვილებში ამოსასხსნელად. რის შემდეგაც მოხდება ამოხსნილი ამოცანების  პრეზენტაცია. 20 წთ
აქტივობა 4  სიღრმისეული წვდომა  5წთ 
ახნილ მასალას განვამტკიცებთ კითხვებითა და  ამოიხსნება  ამოცანა რომელსაც  გამოიყენებენ რეალურ ცხოვრებაში

განმსაზღვრელი და განმავითარებელი







სახელმძღვანელო  მათემატიკა VII  კლასი. ავტორები: ვეფხვაძე,
გოგიშვილი, მებონია, ქურჩიშვილი. დაფა, ცარცი, რვეული კალამი


შეფასების კრიტერიუმი
სუსტი
1-5
საშუალო
6-7
მაღალი
8-10
გონებრივი იერიში
არასრულყოფილად პასუხობს , არაადეკვატურად იყენებს ტერმინებს და აღნიშვნებს ვერ აღიქვამს  შეკითხვის შინაარს
აღიქვამს  კითხვის შინაარს, პასუხები ძირითადად სწორია და  შეიცავს ხარვეზებს
კითხვებს აღიქვამს სწორად  და მიზანმიმართულად, პასუხების გასაცემისას სრულყოფილად  იყენებს  მათემატიკურ ტერმინებს,  მსჯელობს  და აკეთებს ანალიზს
წყვილში ან ჯგუფში მუშაობა
უჭირს  წყვილებში და ჯგუფურ მუშაობაში ჩართვა  და წესების დაცვა, ვერ იგებს და ვერ აანალიზებს სხვათა ნააზრევს, არაკორექტულია მეგობრებთან მიმართებაში
იცავს  ჯგუფური მუშაობის  წესებს, მაგრამ ვერ ახერხებს  სრულყოფილად ჩართვას  მეტ- ნაკლებად აქვს  შემეცნების უნარი
მაქსიმალურადაა ჩართული მუშაობაში, აქვს განვითარებული სხვათა  ნააზრევის  წდომის უნარი, იზიარებს  სხვების შეხედულებებს, კამათის დროს იცავს ქცევის  ნორმებს
პრეზენტაცია
ვერ არჩევს და ვერ იყენებს გზებს და მეთოდებს პრეზენტაციისას, მიზანი არაა მიღწეული და მოთხოვნილების უმრავლესობა არ არის გათვალისწინებული
აღიქვამს დავალების  შინაარს , ირჩევს  მსჯელობის ხერხებს, ამახინჯებს ტერმინებს, მსჯელობისას გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა
ირჩევს  ამოხნის ოპტიმალურ ვარიანტს და სრულყოფილად ახდენს მის რეალიზებას, იყენებს მათემატიკურ ტერმინებს,  მიზანი სრულყოფილადაა მიღწეული
პედაგოგის გვარი და სახელიწიკლაური მარინე
გაკვეთილის თემარაციონალური რიცხვები
სწავლების საფეხური,დისციპლინა ან ინტეგრირებული საგნის დასახელებაII საფეხური VII კლასი
მათემატიკა და ისტ-ი
მოსწავლეთა პროფილი30
მოსწავლეთა რაოდენობა,რომელიც განსაკუთრებულ მიდგომას საჭიროებს: 0
აქტივობები,მიზნები და მისაღწევი შედეგებიმოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ დადებითი და უარყობითი რიცხვების სიმრავლეების წარმოდგენა, მათზე მოქმედებების აღწერა.გაეცნობიან უარყოფითი რიცხვების ჩაწერის წესს. განუვითარდებათ დადებითი და უარყოფითი რაციონალური რიცხვების პრაქტიკულად გამოყენების უნარი.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორებიმიმართულება:რიცხვები და მოქმედებები
მოსწავლეს უნდა შეეძლოს,კითხულობდეს,გამოსახავდეს,ადარებდეს და ალაგებდეს რაციონალურ რიცხვებს.
გამოსახავდეს და ადარებდეს უარყოფით რიცხვებს პოზიციური სისტემის გამოყენებით.ახდენს მოპირდაპირე რიცხვის და რიცხვის აბსოლუტური მნიშვნელობის(მოდულის)ცნების მოდელზე დემონსტრირებას.
ახდენდეს რიცხვით წრფეზე დადებითი და უარყოფითი რიცხვების დემონსტრირებას.VII(1) და VII(2)
თანამიმდევრობა:აქტივობა1.
გაკვეთილი იწყება ახალი მასალის თემის”ნატურალური რიცხვები”-ს გაცნობით.მოსწავლეები გაიხსენებენ ნატურალური და მთელი რიცხვების განმარტებას, რიცხვით სხივზე დადებითი მთელი რიცხვების, წილადებისა ათწილადების დალაგების წესს. მოსწავლეები დაფაზე ხაზავენ რიცხვითსხივს და ალაგებენ მასზე რიცხვებს. (დადებით რაციონალურ რიცხვებსა და უარყოფით მთელ რიცხვებს.)მასწავლებელი მიმართავს კლასს:თუ თერმომეტრი ნულის ქვემოთ 3,7 გრადუსით დაიწევს, მაშინ ტემპერატურა ჰაერისა იქნება -3,7 გრადუსი ანუ 3,7 გრადუსი ყინვაა.მასწავლებელი მოსწავლეებს პროექტორით აჩვენებს თერმომეტრებს, რომელიც სხვადასხვა დანიშნულებით გამოიყენება.(სხეულის ტემპ. საზომი,წყლის ან ჰაერის ტემპ.საზომი)
აქტივობა 2.
მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს რიცხვით წრფეზე 0-დან მარცხნივ გადადოს 3,7 ერთეულოვანი მონაკვეთი და მივიღებთ წერტილს, რომელსაც შეესაბამება რიცხვი -3,7.მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს იგივე გააკეთონ კომპიუტერში,გამოიყენონ პროგრამა-გეოგებრა.შემოაქვს მოპირდაპირე რიცხვის და რაციონალური რიცხვების განმარტება.მოსწავლეები ითვლიან რამდენი ერთეულოვანი მონაკვეთია 0-დან 5-მდე და 0-დან -5-მდე.განმარტავს რიცხვის მოდულს.აქვე აკეთებს უარყოფითი რიცხვების შედარებას. მასწავლებელი რიცხვის ცნებას აფართოებს,რის შემდეგაც პროექტორით უჩვენებს რიცხვის ცნების სქემატურ წარმოდგენასა და ვენის დიაგრამებით წარმოადგენს,რომ ყოველი ნატურალური რიცხვი მთელი რიცხვია და ყოველი მთელი რიცხვი რაციონალური.
აქტივობა 3.
მასწ.ავალებს მოსწავლეებს ჯგუფებში მუშაობას. ყოველ ჯგუფს ეძლევა დავალება და გარკვეული დრო. ჯგუფები წარმოადგენენ სამუშაოს.მასწავლებელი აკეთებს დასკვნას და შეახსენებს მოსწავლეებს რაციონალური რიცხვების მნიშვნელობას საყოფაცხოვრებო საქმიანობაში.
ამის შემდეგ დაფაზე იწერება დავალება:ტესტები:1-5 N 11,12
შეფასებაშეფასებას ვახდენთ რუბრიკებით:
ჯგუფები აფასებენ ერთმანეთის მუშაობას,ამოწმებენ შესრულებულ სამუშაოს სისწორეს.
განსაკუთრებით აქტიური მოსწავლეები შეფასდებიან შესაბამისი ქულებით.
საკლასო მენეჯმენტი:VII კლასი. მათემატიკა.ვეფხვაძე,გოგიშვილი,მებონია,ქურჩიშვილი.
ტექნიკა და ინსტრუმენტები:კომპიუტერი,პროექტორი,დაფა,ცარცი,სახაზავი,ფორმატი,საწერი საშუალებები
ინფორმაციის წყარო:www.google.ge
geogebra

                     2014-2015 სასწავლო წელი                                  მე-6-ე კლასი










N

თემა
თემატური ერთეული
საათი

სასწავლო მიზანი/შედეგი

რესურსი
მეთოდები/
სტრატეგიები
შეფასება

დრო

1.




























































2




























3


























































































4









































































5









     გაყოფადობა





























































მოქმედებები  წილადებზე


























ათწილადი


























































































გეომეტრიული
გარდაქმნები








































































პროპორციული დამოკიდებუ–
ლება














1.1 ამოცანები  ნატურალური რიცხვის  ჩაწერაზე









1.2  მარტივი  და
შედგენილი
რიხვები




1.3  გაყოფადობის ნიშნები




1.4  რიცხვის  დაშლა  მამრავლებად




შემაჯამებელი
წერა  N 1

1.5  საერთო  ჯერადი  და  საერთო  გამყოფი



I თავის მიმოხილვა,
I თავის დამატებითი  სავარჯიშოები
ტესტი   N 1
ჯგუფური  სამუშაო
ეს  საინტერესოა





შემაჯამებელი
წერა N 2

სარეზერვო  დრო
2.1 წილადების შეკრება
2.2. წილადების  გამოკლება
2.3 წილადების  გამრავლება
2.4 წილადების  გაყოფა
 ჯგუფური  სამუშაო
II  თავის მიმოხილვა,
II  თავის დამატებითი  სავარჯიშოები
ტესტი N 2









შემაჯამებელი წერა N 3

სარეზერვო დრო
3.1 ათწილადების ჩაწერა და  წაკითხვა


3.2 ათწილადების  თვისებები



3.3 ათწილადების  შეკრება და  გამოკლება




შემაჯამებელი წერა N 4




3.4 ათწილადის 10–ის ხარისხზე გამრავლება–გაყოფა









3.5 ათწილადების
გამრავლება






3.6 ათწილადების გაყოფა




3.7 ათწილადების დამრგვალება








შემაჯამებელი
წერა N5

3.8 ამოცანები ნაწილებზე





III თავის მიმოხილვა,
III თავის   დამატებითი სავარჯიშოები
ტესტი   N3



შემაჯამებელი წერა  N6

სარეზერვო დრო

4.1 ღერძული სიმეტრია













4.2 პარალელური
გადატანა







4.3 კუთხის გრადუსული ზომა










შემაჯამებელი  წერა N7

4.4 მოცულობა














IV თავის მიმოხილვა,
IV თავის დამატებითი სავარჯიშოები
ჯგუფური სამუშაო
ტესტიN4





შემაჯამებელი წერა N8

სარეზერვო დრო

5.1 პროპორცია










5.2
პროპორციული დამოკიდებულება სიდიდეებს შორის


5.3  სიდიდის დაყოფა  პროპორციულ ნაწილებად








შემაჯამებელი
 წერა N9

5.4 წრიული დიაგრამა









5.5 მონაცემთა საშუალო
ჯგუფური სამუშაო






V თავის მიმოხილვა, თავის დამატებითი სავარჯიშოები
ტესტი N5




გამეორება

შემაჯამებელი წერა  N10
სარეზერვო დრო
3












3







3





3






1


4







4













1



4

4

4

4


4















1


1


3




3





3






1





4













4








4






4









1


4






4









1

1

3















3








4












1


4














4












1


1

4










4






4











1


4










5









4









2

1

4


მოსწავლემ შეძლოს მოცემული ციფრებით შექმნას   უდიდესი/
უმცირესი რიცხვი, გამოიყენოს  რაციონალური რიცხვის
ჩაწერის  ექვივალენტური ფორმები და არითმეტიკულ მოქმედებათა   თვისებები
გამოთვლების  გასამარტივებლად.VI.1
მოსწავლემ შეძლოს  მარტივი და შედგენლი რიცხვების  კლასიფი–კაცია ,შეუძლია  იპოვოს უცნობი გამყოფი მოცემული განაყოფითა და გასაყოფით

მოსწავლემ შეძლოს  2–ზე, 3–ზე, 5–ზე, 9–ზე, 10–ზე
გაყოფადობის  ნიშნების განსაზღვრა


მოსწავლემ შეძლოს რიცხვის დაშლა მარტივ მამრავლებად, შეუძლია იპოვოს ერთ–ერთი თანამამრავლი მოცემული მეორე თანამამრავლითა და  ნამრავლით. VI.2
განვლილი მასალის განმტკიცება

მოსწავლემ  შეძლოს
საერთო ჯერადის  და საერთო  გამყოფის  მონახვა , მათი გამოყენება
სავარჯიშოების ამოხსნის დროს

მოსწავლემ შეძლოს წილადურ გამოსახულებაში  მთელი და წილადური  ნაწილების  გამოყოფა, წილადის  მრიცხველის და მნიშვნელის განსხვავება, მათი შედარება და დალაგება , გავლილი მასალის  სავარჯიშოების ამოხსნა VI.1, VI. 2



განვლილი მასალის
განმტკიცება



მოსწავლემ შეძლოს წილადების შეკრება
მოსწავლემ შეძლოს წილადების გამოკლება
მოსწავლემ შეძლოს წილადების გამრავლ.
მოსწავლემ შეძლოს წილადების გაყოფა
მოსწავლემ შეძლოს სავარჯიშოების  გაკეთება  წილადების გამოყენებით,
ტესტების ამოხსნა, შეძლოს  წილადის  ძირითადი თვისების
გამოყენება წილადებზე შეკრება–გამოკლების მოქმედებების შესრულებისას, შეუძლია იპოვნოს მოცემული რიცხვის ნაწილი და შეასრულოს შებრუნებული ამოცანა. VI. 2


გავლილი მასალის  განმტკიცება


მოსწავლემ უნდა შეძლოს გამოსახოს ათწილადები სხვადასხვა  ხერხით,წაიკითხოს  სასრული ათწილადების ჩანაწერები
მოსწავლემ შეძლოს ათწილადები ს თანრი–
გების დასახელება,ათწი–ლადების შედარებები, მათი   დამრგვალება
მოცემული სიზუსტით.

მოსწავლემ შეძლოს  ათწი
ლადების შეკრება და გამოკლება, მათი გამოყენება ამოცანების ამოხსნის დროს.
VI.1, VI.2, VI.3

გავლილი მასალის განმტკიცება




მოსწავლემ  შეძლოს ათწილადებზე გამრავლება  ზომის
(სიგრძე, ფართობი,წონა, მოცულობა,ტევადობა) მცირე ერთეულის დიდ  ერთეულთან თანაფარდობის გამოსახვისათვის,ერთმანეთთან დააკავშიროს სიგრძის,ფართობის და  მოცულობის შესაბამისი ერთეულები .VI.3

მოსწავლემ შეძლოს ათწილადების გამრავლება, იპოვოს
ერთ–ერთი უცნობი თანამამრავლი  მოცემული
მეორე  თანამამრავლითა და ნამრავლით, შეამოწმოს პასუხები .

მოსწავლემ შეძლოს ათწილადების გაყოფა





მოსწავლეს შეუძლია  დაამრგვალოს ათწილადები მოცემული სიზუსტით(მეათედისა და მეასედის),მიახლოებით 
(სიზუსტის მითითებების
გარეშე ) იპოვნოს არითმეტიკული გამოსახულების  მნიშვნელობა .VI.2
გავლილი მასალის განმტკიცება

მოსწავლეს შეუძლია
გამოსახოს წილადი უკვეცი წილადის სახით, გამოსახოს წილადი სასრუ
ლი ათწილადის  სახით შესაბამის შემთხვევაში.
VI.1
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს  პოზიციური სისტემის შესახებ ცოდნა, ამოწურვის და გამორიცხვის  ხერხები და ნაშთით გაყოფა  ამოცანების ამოხსნისას
VI.4

გავლილი მასალის განმტკიცება



მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა,
იყენებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს ფიგურათა კონგრუენტულობის და სიმეტრიულობის დასადგენად,აგებს  ბრტყელი ფიგურის სიმეტრიულ ფიგურას მითითებული სიმეტრიის ღერძის მიმართ უჯრიან ფურცელზე. VI.8,VI.9


ახდენს  მოცემული ბრტყელი  ფიგურის პარალელურ გადატანას, ისე, რომ მისი მითითებული წერტილი გადაყავს სიბრტყის  მითითებულ წერტილში.
VI.8,

აკეთებს დასკვნას სიბრტყეზე წრეწირების ურთიერთგანლაგების  შესახებ, მათ ცენტრებს  შორის  მანძილისა და რადიუსების  გამოყენებით.,სხვადასხვა ფიგურებისათვის ითვლის და ერთმანეთს ადარებს ეილერის  მახასიათებელის მნიშვნოლობებს VI.9

განვლილი მასალის განმტკიცება

მოსწავლე აღწერს სახელებს, სივრცული ფიგურის  შესაძლო  ტიპს მისი  მოცემული გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით, ამზადებს სივრცული ფიგურის შლილს, განასხვავებს სივრცულ ფიგურებს მათი შლილების  მიხედვით
VI.7



მოსწავლეს შეუძლია დაადგინოს სახელები,სივრცული ფიგურების შესაძლო  ტიპი  მისი მოცემული გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით,
აღწეროს  გეომეტრიული ფიგურები მოცემული გრაფიკული გამოსახულებების მიხედვით.VI.7

განვლილი მასალის განმტკიცება



იყენებს პროპორციულობას და  შეფასებას ბუნებისმეტყველების დარგებიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნისას(ამოცანებიმასშტაბზე, ხსნარებზე,შენადნობებზე)
VI.3

იყენებს დროის ერთეულებს შორის თანაფარდობებს და შეკრება–გამოკლების მოქმედებებს დროის
VI.5, VI.11

მონაკვეთის პოვნისათვის
განავრცობს სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამომსახველ ცხრილს:
ცვლადის მითითებული მნიშვნელობისათვის პოულობს დამოკიდებული სიდიდის გამოტოვებულ მნიშვნელობას.VI.5, VI.11

გავლილი მასალის განმტკიცება

ახდენს თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა კლასიფიკაციას და დალაგებას;   ქმნის მონაცემთა ცხრილებს;
მათ შორს დაჯგუფებული რაოდენობრივი მონაცემების შემთხვევაში;
აგებს წრიულ და სვეტოვან დიაგრამებს
VI.12
ითვლის შემაჯამებელ რიცხვით  მახასიათებლებს  დისკრეტული რაოდენობრივი მონაცემებისათვის და იყენებს  მათ მონაცემთა ერთობლიობის დასახასიათებლად.VI.13

,პოულობს მონაცემთა ერთობლიობაში არსებულ კანონზომიერებებს და მსჯელობს  მათზე, ადარებს მონაცემთა რამდენიმე ერთობლიობას  მათი წინასწარ მოცემული  სტატისტიკური მახასიათებლების საშუალებით.VI.13
V თავის  თემის გამეორება

გავლილი მასალის გამეორება

სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლები,
ფანქრები, საშლელი


ტესტები


სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელი



სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელ

სახელმძღვანელო, მოსწავლის  რვეული, სამუშაო რვეული



ტესტები


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები









ტესტები




სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები

სამუშაო რვეულები
ფურცლებზე  მოცემული დავალებები









ტესტები



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები

სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები


ტესტები





სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები,.










სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები





სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები






ტესტები



სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები

სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები



ტესტები

სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი





სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი

სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი



ტესტები

სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი, ფიგურები



სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი, ფიგურები



ტესტები



სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული 
ნახაზები, ფანქარი,


სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,

ფორმატზე მოცემული  ცხრილები, მოსწავლის წიგნი




ტესტები
სახელმძღვანელო, ფორმატებზე მოცემული დიაგრამები, მოსწავლის წიგნი



სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, ცხრილები, ფანქარი


სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, ცხრილები, ფანქარი

ამოცანების ამოხსნა

ტესტები


დისკუსია, პაუზებით  კითხვა









პაუზებით  კითხვა, დავეხმაროთ ერთმანეთს



დისკუსია, პაუზებით   კითხვა

დავეხმაროთ  ერთმანეთს, დისკუსია,





წერითი
სამუშაო


დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს




დისკუსია,დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით  კითხვა, წერითი სამუშაო







წერითი სამუშაო



პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო, დისკუსია
პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო, დისკუსია
პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო, დისკუსია
წერითი სამუშაო








წერითი სამუშაო


დისკუსია,  მსჯელობა, პაუზებით კითხვა



დავეხმაროთ ერთმანეთს,
წერითი სამუშაო



მსჯელობა, პაუზებით  კითხვა



წერითი დავალება




მსჯელობა, დისკუსია, დავეხმაროთ  ერთმანეთს.











პაუზებით კითხვა,მსჯე
ლობა





პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს


პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს





წერითი  სამუშაო


სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები
სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები

წერითი  სამუშაო


დისკუსია, მსჯელობა






დისკუსია, მსჯელობა,
დავეხმაროთ ერთმანეთს


დისკუსია, მსჯელობა
დავეხმაროთ ერთმანეთს




წერითი სამუშაო

დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს




დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს





წერითი სამუშაო



დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს.

დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს

 დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს




წერითი სამუშაო
დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.



დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.


დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.




წერითი სამუშაო


საკ. საშ.
სამუშ.










საკ, საშ. სამუშ.




საკ,საშსამუშ.


საკ.საშსამუშ.





შემაჯ.წერა


საკ.საშსამუშ.






საკ.საშსამუშ.













შემაჯ. წერა



საკ.სა.სამუშ.
საკ.სა.სამუშ
საკ.საშსამუშ.
საკ.საშსამუშ



საკ.საშსამუშ












შემაჯ. სამუშ.



საკ,საშ
სამუშ





საკ,საშ
სამუშ.




საკ,საშ
სამუშ.




შემაჯ. სამუშ.




საკ.საშ
სამუშ.












საკ.საშსამუშ.







საკ.საშსამუშ.





საკ.საშ.სამუშ.








შემაჯ.წერა


საკ,საშ
სამუშ




საკ,საშ
სამუშ







შემაჯ.წერა



საკ.სასსამუშ.














საკ.სასსამუშ.








საკ.საშსამუშ.











შემაჯ.წერა


საკ,საშ,სამუშ.











საკ,საშ,სამუშ.












შემაჯ.წერა





საკ, საშ,
სამუშ





საკ, საშ,
სამუშ





საკ,საშსამუშ.










შემაჯ.წერა

საკ,საშ, სამუშ








საკ,საშსამუშ.









საკ.საშ
სამუშ.







საკ,საშ
სამუშ.
შემაჯ.წერა

15, 19, 20 /09











20,21,22/09




26,27,28/09

29/09
3,4 /10








5.10



6,10,11,12/10






13,17,18,19/10











20.10


24.10

25,26,27.31/10
1,2,3,7/11
8,9,10,11/11
15,16,17,21/11



22,24,28,29/11












30/11


1/12

5,6,7/12




8,12,13/12






14,15,19/12





20/12



21, 22/12
23,24
/01











25,26,30,31/01







1,2,6,7/02





8,9,13,
14/02








15.02



16,20,21,22/02




23,27,28/02
1/03






2/03

6.03


7,9,13
/03














14,15,16/03








20,21,22,23/03











27/03




28,29,30/03
3/04









4,5,6,10/04












11.04

12.04




13,17,18,19/04






26,27
/04
1,2/05





3,4,8
10/05










11/05


15,16,17
18/05








22,23,24,25,29
/05








30,31
/05
1,5/06





6,7/06


8/06
12,13,14,15/06

  

                                 მე-7-ე კლასი







N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო
1
















რაციონალური რიცხვები














































II.ცვლადიანი
გამოსახულება.ზოგიეთი გეომეტრიული ფიგურა.მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკა.













































111.
სიდიდეებს
შორის დამოკიდებულებები.ღერძული სიმეტრია და პარალელური გადატანა.














1V.
სამკუთხედი.
მიმდევრობები.
1.ნატურალური რიცხვები.ნატურალური რიცხვების ჩაწერის სხვადასხვა ფორმა.





მაგალითების ამოხსნა
1-10ტ
მაგალითების ამოხსნა
10-20ტ
2.ნატ.რიცხვების გაყოფა.



3.გაყოფადობის ნიშნები

4.მარტივი და შედგენილი რიცხვები.



4.უ.ს.გ
6.უ.ს.ჯ
7.მთელი რიცხვები

8.მთელი რიცხვების მოდული,აბსოლუტური მნიშვნელობა.
საკონტროლო წერა 1
9.მთელი რიცხვების
შედარება.


10.მთელი რიცხვების შეკრება და გამოკლება
11.მთლი რიცხვების გამრავლება და გაყოფა.
12.სიმრავლე.ქვესიმრავლე.
13.ვენის დიაგრამები
14.დადებითი რაციონალური რიცხვი.
15.მოქმედებები რაციონალურ რიცხვებზე.
16.რაციონალური რიცხვის ნატურ.მაჩვენებლიანი ხარისხი.
საკონტროლო წერა 2
17.ცვლადიანი გამოსახულება.ცვლადიანი გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნა.
18.ცვლადიანი გამოსახულების გარდაქმნა.
19.მზადება საკონტროლო წერისთვის
საკონტროლო წერა 3
20.მონაცემთა ანალიზი და სტატისტიკური მონაცემთა შეგროვება.
21.მონაცემთა წარმოდგენა ხელსაყრელი ფორმით.
22.პიქტოგრამა
23.გეომეტრიული ფიგურები.
1.წერტილი,წრფე,მონაკვეთი,სხივი,წრფეების ურთიერთგანლაგების შემთხვევები.
2.წრფეების და სიბრტყეების ურთიერთგანლაგების შემთხვევები.
3.კუთხე,კუთხეთა ურთიერთგანლაგება.
4.მონაკვეთის და კუთხის გაზომვა.
5.კუთხის კლასიფიკაცია,მართობული წრფეები.
საკონტროლო წერა 4
24.განტოლება.განტოლების ფესვი.
25.წრფივი ერთყცნობიანი განტოლება.
1.წერტილის კოორდინატები წრფეზე და სიბრტყეზე.
2..განტოლების ამოხსნის გეომეტრიული ხერხი
3.საკოორდინატო მეოთხედი..
27.ამოცანების ამოხსნა
განტოლების საშუალებით.
საკონტროლო წერა 5
28.ამოცანების ამოხსნა
29.ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებები.ხარისხის ახარისხების,ნამრავლის და შფარდების ხარისხი
საკონტროლო წერა 6
30.ტეხილი.მრავალკუთხედი.
1.ტეხილი
2,მრავალკუთხედი.
31.ღერძული
სიმეტრია.
32.პარალელური
გადატანა.
33.ამოცანების ამოხსნა.
საკონტროლო წერა 7
34. 1.შეფარდება
2.პროპორცია.
3.პროპორციის ძირითადი თვისება.
4.პროცენტი.
5.პროცენტებზე ამოცანების განხილვა.
საკონტროლო წერა 8
35.სტატისტიკის ელემენტები.მონაცემთა შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები.
36.სამკუთხედი.სამკუთხედის ელემენტები.
37.მიმდევრობები.
38.სამკუთხედის ტოლობის ნიშნები.
39.ტოლფერდა სამკუთხედი.
40.პარალელური წრფეები.
41 სამკუთხედის კუთხეების ჯამი.
42.მართკუთხა სამკუთხედი.
43.მონაკვეთის შუამართობის თვისება.
44.კუთხის ბისექტრისის თვისება.
საკონტროლო წერა 9
ამოცანები აგებაზე;
1.მონაკვეთის შუამართობის აგება.
2.კუთხის ბისექტრისის აგება.
გამეორება.

საკონტროლო წერა 10



2






2



2



2

3




1
1

3


2

1
2


2

1
2
2
1

2

3


1

2


3

1

1
2

1

1
2

1


1


1

1

1
1

1

2
1

2

3


1

1

4

1
5

3


1
1

1
1
3

3

3
1
2
2

2

2
1

2

3
2
2

3

2
3

2

2

2

1

2

2
7

1








მოსწავლემ შესზლოს;
ჩაწერა სხვადასხვა ფორმით.
ნატ. რიცხვების პოზიციური სისტემის წარმოდგენა თვლის სისტემაში
V11 2{2}




პოზიციური სისტემის გამოყენებით დაასაბუთოს გაყოფადობის ნიშნები


შესძლოს პრაქტიკული ამოცანის ამოხსნა.
უ.ს.გ და უ.ს.ჯ-ს გამოყენებით განუვითარდეთ მათი გამოყენება.



გაიაზროს ურთიერთმოპირდაპირე სიტუაციების აღწერა
შესძლოს რიცხვითი წრფის საშუალებით დალაგების მიმართება მთელ რიცხვთა სიმრავლეში.



შესძლოს მთელ რიცხვებზე მოქმედებების თვალსაჩინო წარმოდგენა,V11.2{1.2}



შესძლოს გამოიყენოს სიმრავლური ცნებები და ოპერაციები.
პრობლემის გადაჭრისას იყენებს დამხმარე ხერხს სიმრავლეთა შორის მიმართებისას.
მასალის ათვისების მონიტორინგი.
შესძლოს ცვლადიანი გამოსახულების შედგენა და მისი მნიშვნელობის  გამოთვლა.
იყენებს მოქმედებათა თვისებებს,შემოკლებული გამრავლების ფორმულებს.

შესძლოს ინფორმაციის შეგროვება და მისი დამუშავება.V11.14
V11.15

გეომეტრიული ფიგურების ურთიერთგანლაგების შემთხვევების წარმოდგენის ათვისება.გაზომვისოპერაციის შესრულება.კუთხეების კლასიფიკაცია ზომების მიხედვით.







მასალის ათვისების მონიტორინგი.



შესძლოს მასალის
პრაქტიკაში გამოყენება.

კოორდინატთა მეთოდის გაცნობა
და გამოყენება.V11.7



ტექსტური ამოცანის ამოსასხნელად განტოლების შედგენის და ამოხსნის უნარის გამომუშავება.


ნატურალურმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების წარმოდგენა და გამოყენება V11.2{4}
მასალის ათვისების მონიტორინგო
შეძლოს დაასახელოს
და ამოიცნოს გეომეტრიული ფიგურები.ტეხილი,მრავალკუთხედი.




მასალის ათვისების
მონიტორინგი.
მოსწავლემ შესძლოს;
გამოიყენოს პროპორცია,პროცენტი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას.V11.2{3,5}
V11.4

`გამოავლინოს თვისიბრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციისა და ანალიზის უნარი.შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიატებლების წარმოდგენის და გამოყენების უნარი.

სამკუთხედის და მისი ელემენტების წარმოდგენა.
კლასიფიკაცია სხვადასხვა ნიშნის მიხედვით.
ყოფით დანიშნულების საგნებში დაასახელოს ნაცნობი გეომეტრიული ფიგურები.





























სახელმძღვანელო,
სამუშაო ფურცლები,საკლასო
რვეულები








სახელმძღვანელო,
სამუშაო ფურცლები,საკლასო რვეულები.








სახელმძღვანელო,მარტივი
და შედგენილი რიცხვების ცხრილი.






სახელმძღვანელო,ფორმულები






სახემძღვანელო,ფორმულები,საწერი საშუალებები




სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.






სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.

















სახელმძღვანელო,ცხრილები.სტატისტიკური მონაცემები.კომპიუტერი.ფორმატი.


სახაზავი,ტრანსპორტირი,სახელმძღვანელო,საშლელი.ფანქარი.



სახელმძღვანელო,ფანქარი,საშლელი.ფორმატი.


სახელმძღვანელო,თვალსაჩინოება.საწერი საშუალებები.




ფორმატი,ფანქარი,საშლელი.
სახელმძღვანელო.



სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.




სახელმძღვანელო,თვალსაცჰინოება.ფორმატი.საწერი საშუალებები.



სახელმძღვანელო.თვალსაჩინოება.საწერი საშუალებები.



სახელმძღვანელო.საწერი საშუალებები.






სახელმძღვანელო.ცხრილები,სტატისტიკური მონაცემები.


სახელმძღვანელო.ფორმატი.ფანქარი,საშლელი.



















კითხვის მეტოდი.










კითხვის მეთოდი.



‘მზე და თვარე’

პაუზებით კითხვა




პაუზებით კითხვა



პაუზებით კითხვა


პაუზებით კითხვა


კუბის მეთოდი


პაუზებით კითხვა


პაუზებით კითხვა.
კითხვა-პასუხის მეთოდი.





პაუზებით კითხვა.
კითხვა პასუხის მეთოდი.



პაუზებით კითხვა.კითხვა პასუხის მეთოდი.




კითხვა პასუხის მეთოდი.


პაუზებით კითხვა.















პაუზებით კითხვა.



კითხვა პასუხის მეთოდი.









პაუზებით კითხვა.
კითხვა პასუხის მეთოდი




კითხვა პასუხის მეთოდი


კიტხვა პასუხის მეთოდი.






კითხვა პასუხის მეთოდი.

პაუზებით კითხვა.










15.09
19.09







20.09
21.09

22.09
26.09


27.09 28.09

29.09
3.10
4.10

5.10
6.10

10,11.
12.x

13,17.X
18.10




19.20.X

24,25X

26.10
27.31
1.2X1
3.X1

7.8X

9.10.
14.X1

15.X1

16,17X1

21,22,24

28X1

29.X1
30.1

5.X11

6.X11
7,8

12.X11


13.X11


14.X11

15.X11

19.X 11


20.X II
21.X11


22.X 11
23.01



24,25,
26.01
30.01
1,2,6,7,02

8.02
9,13,14
15,16.
20,21,
22.02

23.02
27.02

28.02
29.02
1,5,6.03
7,12,
13.02
14,15,
19.03

20.03
21.03
22,26
27,28
29.2.04
3.04
5.04
9.10


18,19,23.4
24,25.04
26,30.04
1,2,3.05
7,8.05
9,10.14
15,16.05

17,21.05


22,23.05
24.05


28,29.05

30,31.05
4,5,6,7,11,13,14.06
12.06


Racionaluri Ricxvebi 3

                                   მე-8-ე კლასი


N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო
1
I თავი.
გამეორება. სტატისტიკის ელემენტები. შესაბამისობა სიმრავლეებს  შორის  და მისი გამოსახვის  ხერხები
1.1  თვალი გადავავლოთ მე–7 კლასის  სახელმძღვანელოს
1. რიცხვები და მათზე მოქმედებები



2.ცვლადიანი გამოსახულება. განტოლება. განტოლების  საშუალებით ამოცანების  ამოხსნა
1.2 ვაგრძელებთ პროცენტის  განხილვას


პროექტი

1.3 წრე და  მისი
ნაწილები





10



2




4





3




1  

2
მოსწავლემ შეძლოს :.  პოზიციური სისტემის გამოყენების ჩვევების  დაუფლება
 პერიოდული  ათწილადების  შემოკლებით  ჩაწერა და  დამრგვალება

სიტყვიერად  ჩამოყალიბებული დე–
ბულების გამოსახვა
ალგებრულად


აღიქვას 1–ზე ნაკლები და 100–ზე პროცენტი;
მიღებული ცოდნის გამოყენება პრაქტიკულ ამოცანებში
VIII.1; VIII2;VIII4

მოსწავლემ შესძლოს :
.წრეზე მისი ნაწილების
დასახელება (სექტორი, სეგმენტი )
ფორმატი, კალკულატორი




















ფორმატი,სახაზავი, საშლელი, ფანქარი, კალკულატორი




დისკუსია,პაუზებით  კითხვა,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

დისკუსია,პაუზებით  კითხვა,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

დისკუსია,პაუზებით  კითხვა,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

დისკუსია


პაუზებით  კითხვა, დისკუსია




საკლ.საშ.




საშ. საკ.





საკ.საშ.



საკლ. საშ.


საკლ.საშ.




15.09
19.09



20.09
21.09
22.09
26.09


27.09,
28.09,29.09

3.10


4.10
5.10


N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო


1.4 მონაცემთა ანალიზი და და  სტატისტიკა
1.მონაცემების მოპოვება და დაჯგუფება


2.მონაცემთა წარმოდგენის  ხერხები, წრიული დიაგრამა
შემაჯამებელი სამუშაო.N1
1.5 დასაბუთების  ხერხები
1.დებულების საწინააღმდეგო დებულება
2.დებულების დასაბუთება  კონტრმაგალითის  გამოყენებით
3.წანამძღვრები და დასკვნა




5


2






3

1

4

1


1



2




.ინფორმაციის მოპოვება და ხელსაყრელი
ფორმით წარმოდგენა,
.გამოკითხვის ჩატარება;
.ცნობარის  გამოყენება
(ინტ);დაკვირვება;
.ექსპერიმენტის ჩატარება
.სიხშირეთა ცხრილების შედგენა. სხვადასხვა დიაგრამების შედგენა და წაკითხვა. VIII.11
გავლილი მასალის  განმტკიცება
მოსწავლემ შეძლოს :
განსხვავება დებულების
წანამძღვრისა და დასკვნას შორის

დასკვნის მართებულობის შესახებ მსჯელობის  ჩვევების  დაუფლებას
მთელი რიცხვების შესახებ დებულების დასაბუთება
.კონტრმაგალითის მეთოდის გამოყენება

ფორმატი,სახაზავი, საშლელი, ფანქარი, კალკულატორი





ფორმატებზე მოცემული ცხრილები,
ტესტები

ფორმატებზე მოცემული ცხრილები,
სახელმძღვანელო
ფორმატებზე მოცემული ცხრილები,
სახელმძღვანელო
ფორმატებზე მოცემული ცხრილები,
სახელმძღვანელო






პაუზებით  კითხვა, დისკუსია

პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,

 წერთი სამუშაო

პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,


პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,

პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,







საშ. საკლ.



საშ. საკლ.



შემაჯ. წ.



საკლ.


საკლ. საშ.




საკლ. საშ.





6.10
10.10


11.10
12.10
13.10
17.10



18.10


19.10





20.10,
24.10
N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო
























II თავი 
განტოლებათა სისტემები, კვადრატული და კუბ. ფესვ.

1.6 ნაშთი. გაყოფადობის  ნიშნები





1.7 შესაბამისობა ორ  სიმრავლეს  შორის

1.8 წრფივი  დამოკიდებულება





პროექტი ( ერთნიშნა რიცხვის ხარისხის ბოლო  ციფრი )
შემაჯამებელი წერაN2


2.1.წრფივი  ორუცნობიანი  განტოლება

3







3



3






1

1



2
.ერთნიშნა რიცხვის ხარისხების  ბოლო ციფრის  პერიოდული გამეორების გამოყენება
.პოზიციური სისტემის  გამოყენებით  გაყოფადობის ნიშნების დასაბუთება
.ორ სიმრავლეს შორის  ერთი და იმავე შესაბამისობის დასახელება, შესაბამისობის გამოსახვის ხერხისაგან დამოუკიდებლად.
VIII-1, VIII-3, VIII-6





გავლილი მასალ–ის გამ.


მოსწავლემ შეძლოს:
.წრფივი დამოკიდებულების ამოცნობა და გამოსახვა
ფორმატი, ცნობარი, ცხრილები,



სახელმძღვანელო
ფორმატი, ცნობარი,
ცხრილები

ფორმატებზე მოცემული ცხრილები,
სახელმძღვანელო

სახელმძღვან.


ტესტები


სახელმძღვანელო, ფორმატი,  სამუშაო ფურცლები
პაუზებით  კითხვა, დისკუსია





პაუზებით  კითხვა, დისკუსია

პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,



დისკუსია


წერითი სამუშაო


პაუზებით კითხვა, დისკუსია
საკლ. საშ.







საკლ. საშ.



საკლ. საშ.





საკლ.


შემაჯ. სამ


საკლ.
25.10
26.10
27.10





31.10
1.11
2.11

3.11
7.11
8.11



9.11


10.11



14.11
15.11
N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო


























2.2 წრფივ ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა
2.3 წრფივ  ორუცნობიან  განტოლებათა სისტემის ამოხსნის გრაფიკული  ხერხი





2.4. ჩასმის ხერხით
წრფივ ორუცნობ
განტოლებათა  სისტემის ამოხსნა
2.5 შეკრების ხერხით  წრფივ  ორუცნობიან
განტოლებათა  სისტემის ამოხსნა
შემაჯამებელი  წერა 3
2.6.  ამოცანების  ამოხსნა წრფივ  ორუცნობიან  განტოლებათა  სისტემის საშუალებით

2



3









3



3



1

3





.წრფივი და არაწრფივი დამოკიდებულებებს  შორის განსხვავების აღმოჩენა .VIII-5
.წრფივი დამოკიდებულების გა–
მოსახვა გრაფიკით, ცხრილით,
.ორუცნობიანი  წრფივი
განტოლებათა  სისტემის ამოხსნა გრაფიკული
ხერხით.


ორუცნობიანი წრფივი
განტოლებათა სისტემის ამოხსნა ჩასმის ხერხით

ორუცნობიანი წრფივი
განტოლებათა სისტემის ამოხსნა შეკრების ხერხით.
განვლილიმასალ.განმტკ
ტესტური  ამოცანების ამოხსნისას წრფივ  ორუცნობიან  განტოლებშე  სისტემ.შე დგენა და ამოხსნა VIII-7

სახელმძღვანელო, სამუშაო  ფურცლები

სახელმძღვანელო, ფორმატი,  სამუშაო ფურცლები






სახელმძღვანელო, ფორმატი,  სამუშაო ფურცლები
სახელმძღვანელო, ფორმატი, 


ტესტები
სამუშაო ფურცლები





პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,
კითხვა– პასუხის მეთოდი
პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,
კითხვა– პასუხის მეთოდი




პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,

პაუზებით  კითხვა, დისკუსია,

წერითი სამუშაო
პაუზებით კითხვა, დისკუსია
სახელმძღვან.


საკლ. საშ.



საკლ. საშ.









საკლ.საშ.



საკლ. საშ.



შემაჯ. წ.
საკლ. საშ.
16.11
17.11


21.11
22.11
24.11







28.11
29.11
30.11

1.12
5.12
6.12

7.12

8.12
12.12
13.12

N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო


























2.7 გამოსახულების  გარდაქმნის  მაგალითები





საკონტროლო წერაN4
2.8 კვადრატული 
ფესვი




2.9 პითაგორას თეორემა

4







1
3





4
მოსწავლემ შესძლოს :
.წილადური ალგებრული გამოსახულების გამარტივება,
.წილადური გამოსახულების გამრავლება
შემაჯამებელი წერა
წილადური ალგებრული გამოსახულების გარდაქმნა,
მოახდინოს რიცხვიდან კვადრატული ფესვის ამოღება
იყენებს პითაგორას თეორემას, იყენებს  ფიგურათა თვისებებს
შედარებისა და კლასიფიკაციისათვის,
იყენებს ფიგურათა თვისებებს ფიგურის უცნობი ელემენტის ზომის მოსაძებნად,
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი




ტესტი
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი


სახელმძღვანელო, სამუშაო
ფურცლები




პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,



წერითი სამუშაო
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,

საკლ. საშ.







შემაჯ. წ.
საკლ. საშ.





საკლ. ,საშ.
14.12
15.12
19.12
20.12




21.12
22.12
23.01
24.01



25.01
26.01
30.01
31.01
N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო


















III თავი











2.10 კვადრატული ფესვის შემცველი გამოსახულებების გარდაქმნა

2.11 კუბური  ფესვი








შემაჯამებელი წერაN5

3.1 ოთხკუთხედი
ოთხკუთხედის  კერძო სახეები. ამოზნექილი
ოთხკუთხედები



3.2 უტოლობების თვისებები და მათი გამოყენება
1. უტოლობის თვისებები
4




2








1

20
2





3


1

. მოახდინოს ოპერაციების თვისებების  დემონსტრირება

. მოახდინოს რიცხვიდან კუბური ფესვის ამოღება და კუბურ  ფესვში აყვანა
გამოიყენოს ფიგურათა თვისებები ფიგურის უცნობიელემენტ.ზომის მოსაძებნად.
VIII-2, VIII-4, VIII-8, VIII-9
გავლილი მასალ. განმ.

.ზოგადობა–კერძოობის მიმართების ჩამოყალიბება გეომეტრიული ფიგურების სახეობებს შორის


ალგებრული გარდაქმნების, ტოლობების და უტოლობების
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი, კალკულატორი
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი, კალკულატორი




ტესტი

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი



სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,


პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,




წერითი სამუშაო

დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

საკლ. საშ.




საკლ. საშ.








შემაჯ. წ.

საკლ. საშ.









საკლ. საშ.
1.02
2.02
6.02
7.02

8.02
9.02







13.02


14.02
15.02







16.02

N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო
























2. მკაცრი და არამკაცრი უტოლობები
3.3 პარალელოგრამი
1.პარალელოგრამის თვისებები
2.რა შემთხვევაში
შეიძლება იყოს ოთხკუთხედი პარალელოგრამი?



3.4 . პარალელოგრამის კერძო სახეები



1.რომბი, რომბის თვისებები

2.მართხკუთხედი. მართხკუთხედის თვისებები
3.კვადრატი

2


2
1

1






2




1


1


1
გამოყენებაგეომეტრიულ დებულებათა დასაბუთებისას.
პარალელოგრამის  და მისი  კერძო სახეები;მათი თვისებები,
.დეკარტის კოორდინატების გამოყენება გეომეტრიული ობიექტის თვისებების
დასადგენად

ფიგურის  თვისებებიდან იმ მინიმალური ერთობლიობის შერჩევა, რომელიც  განსაზღვრავს მოცემულ ფიგურას
.რომბის თვისებების შესწავლა

მართხკუთხედის თვისებების შესწავლა

კვადრატის თვისებების შესწავლა

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,
სახელმძღვანელო




სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,

პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,




პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
სახელმძღვანელო
საკლ. საშ



საკლ. სამ.

საკ. სამ.






საკლ. სამ.




საკლ. სამ.



საკლ. სამ.


საკლ. სამ.
20.02
21.02


22.02

23.02






27.02
28.02



1.03


2.03


6.03
N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო
























4.კოორდინატთა მეთოდის და გეომეტრიული გარდაქმნების ზოგიერთი გმოყენება

შემაჯამებელი წერაN6
3.5   ტრაპეცია

1.თალესის თეორემა
2.თალესის თეორემის გამოყენება
3.6 ვაგრძელებთ თალესის თეორემის გამოყენებათა განხილვას
1. სამკუთხედის შუახაზი


2.ტრაპეციის შუახაზი




ჯგუფური მუშაობის პროექტი
2





1
3

1
2





1



1




1
.ორ წერტილს შორის მანძილის ფორმულის გამოყენება



გავლილი მასალის განმ.
ტრაპეციის თვისებების შესწავლა
. თალესის თეორემის გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას




.სამკუთხედის შუახაზის თვისების გამოყენება
ამოცანების ამოხსნისას

.ტრაპეციის  შუახაზის თვისების გამოყენება
ამოცანების ამოხსნისას
VIII-8,VIII-9,VIII-10
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,


სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,





სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,



პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

ტესტები
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,




პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,

საკლ. სამ





შემაჯ. წ.


საკლ.სამ.
საკლ.სამ.






სკლ. საშ.


საკლ. სამ.




საკლ. სამ.
7.03
9.03




13.03
14.03
15,16.03
20.03
21.03
22.03





23.03


27.03




28.03
N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო































ამოცანები გამეორებისათვის



შემაჯამებელი წერაN7


3.7 ფართობი
1. ზოგიერთი უმარტივესი ფიგურის ფართობი, ფართობის თვისებები
ჯგუფური მუშაობის
პროექტი

2.სამკუთხედის
 ფართობი



3. პარალელოგრამის ფართობი


4.ტრაპეციის ფართობი


1




1


17

2





4




4



4
გავლილი მასალის  გამეორება



გავლილი მასალის განმტკიცება


ფიგურის ფართობის პოვნა მარტივ ფიგურებამდე შევსების  და დაყოფის გზით  
მარტივი ფიგურების ფართობების გამოთვა

სამკუთხედის ფართობის გამოსათვლელი ფორმულის გამოყენება

პარალელოგრამის
ფართობის გამოსათვლელი ფორმულის გამოყენება
ტრაპეციის
ფართობის გამოსათვლელი ფორმულის გამოყენება
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,


ტესტები


სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, ფორმატი,
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,

პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
წერითი სამუშაო


 დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს


დავეხმაროთ ერთმანეთს,

პაუზებით კითხვა, დისკუსია






პაუზებით  კითხვა, დისკუსია
საკლ. სამ.




შემაჯ. წ.



საკლ.







საკლ. საშ.



საკლ. სამ.




საკლ. საშ.
29.03




30.03



3.04
4.04





5.04
6.04
10.04
11.04

12,13,17,18.04



19.04
26.27.04
1.05
N
თემა
თემატური
ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/შედეგი
რესურსი
მეთოდები,
სტრატეგიები
შეფასება
დრო








IV თავი
ერთუცნობი–ანი უტოლობა
ხარისხი მთელი
მაჩვენებით





















V თავი




























5.ნებისმიერი მრავალკუთხედის ფართობი


შემაჯამებელი წერაN8


4.1 ერთუცნობიანი უტოლობა
4.2 უტოლობის გამოყენების  მაგალითები.


პროექტი


4.3.ხარისხი მთელი
მაჩვენებლით





4.4 რიცხვის სტანდარტული ფორმა


შემაჯამებელი წერაN9



5.1 . ფარობითი სიხშირე და ალბათობა

5.2. შეუძლებელი ხდომილობა, აუცილებელი ხდომილობა,ალბათობის სკალა


5.3. ალბათობის ფორმულა



5.4.ვაგრძელებთ ალბათობის გამოთვლის მაგალითების განხილვას
გამეორება



ამოცანებიგამეორების.

შემაჯამებელი წერაN1

გავლილი მასალის გამეორება
2




1

11
2

2




1


3







2



1


8
2



1






2




1








1

1


3
ამოცანების ამოხსნა ფართობის გამოყენებით ,გეომეტრიული ხერხით
VIII-4,VIII-9, VIII-10

გავლილი მასალის განმტკიცება

.ტექსტური ამოცანების ამოხსნისას ერთუცნობიანი უტოლობის შედგენა და ამოხსნა
.ამოხსნის  სიმრავლური ინტერპრეტაცია
ამოცანების ამოხსნა  სხვადასხვა ხერხით
VIII-3,VIII-4,VIII-7
.მთელმაჩვენებლიანი ხარისხის თვისებების დემონსტრირება
.რიცხვების ჩაწერასტანდარტული ფორმით  ჩაწერილ  რიცხ-ზე,VIII-1,VIII-2,4
.რიცხვების ჩაწერა სტანდარტული ფორმით
.მოქმედებებისტანდ.ფორმით ჩაწერილ  რიცხვებზე
გავლილი მასალის განმტკიცება


მოსწავლემ იცოდეს:
. შემთხვევითი ექსპერიმენტის ჩატარება რაიმე  მოწყობილობით,
აუცილებელი და შეუძლებელი ხდომილობების, თანაბრად მოსალოდნელი ხდომილობების ამოცნობა
.ხდომილობათა ერთობლიობის აღწერა,
.ვარიანტების დათვლ–ისას  სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
.ხდომილობის ალბათობის გამოსახვა წილადის, ათწილადის
პროცენტის სახით
 .შემთხვევითი ექსპერიმენტის ჩატარების გზით ხდომილობის ალბათობის შეფარდება
ამოცანების ამოხსნა
VII-11,VII-12,VII-13
განვლილი მასალ.განმტ.


სავარჯიშოების  ამოხსნა
გავლილი მასალიდან
სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,


ტესტები


სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები,




სახელმძღვანელო


სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, კალკულატორი



სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, კალკულატორი
ტესტები



სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, კალკულატორი

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, კალკულატორი



სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, კალკულატორი

სახელმძღვანელო , სამუშაო ფურცლები, კალკულატორი




სახელმძღვ.

ტესტები


სახელმძღვანელო



პაუზებით კითხვა, დისკუსია,
დავეხმაროთ ერთმანეთს,
წერითი სამუშაო


 პაუზებით კითხვა, დისკუსია,




დისკუსია


პაუზებით კითხვა, დისკუსია,სახელმძღვანელო



პაუზებით კითხვა, დისკუსია,


წერითი სამუშაო



პაუზებით კითხვა, დისკუსია,


პაუზებით კითხვა, დისკუსია,




პაუზებით კითხვა, დისკუსია,


პაუზებით კითხვა, დისკუსია,





დისკუსია

წერითი სამუშაო


წერითი სამუშაო
საკლ.




შემაჯ. წ.


საკლ. საშ

საკლ. საშ




საკლ. საშ



საკლ. საშ.





საკლ. საშ.




შემაჯ. წ.



საკლ. საშ.



საკ. საშ.







საკლ. საშ



საკლ. საშ








საკლ.

შემაჯ.


საკლ. საშ.



2.05
3.05



4.05


8.05
10.05
11.05
15.05



16.05



17,18,
22.05




23.05
24.05



25.05



29.05
30.05


31.05







1.06
5.06


6.06








7.06

8.06


12, 13, 14.  06











View more presentations from shorena3007.
View more presentations from shorena3007.

Комментариев нет:

Отправить комментарий