სილაბუსები


  • სასწავლო კურსის სახელწოდება
    მათემატიკა
    სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა
    2 სემესტრი, 4 საათი კვირაში, სულ 132 საათი
    სასწავლო კურსის სტატუსი
    საბაზო საფეხური(7 კლასი)
    მასწავლებელი
    მარინე წიკლაური
    სასწავლო კურსის წინაპირობა
    ზოგადი მათემატიკური უნარები, გამოთვლების სტრატეგიები, უმარტივესი ლოგიკური უნარები
    სასწავლო კურსის მიზანი
    რიცხვების ცნებების გააზრება, გამოთვლათა სტრატეგიების შემუშავება, გეო ფიგურების გაცნობა, დედუქციური მსჯელობის განვითარება,კანონზომიერებების შემჩნევის უნარის გამომუშავება,შეგროვილ ინფორმაციაზე გრაფიკული წარმოდგენის უნარის ჩამოყალიბება
    სასწავლო კურსის შინაარსი
    იხილეთ  სრული ვერსია დანართის სახით შემდეგ გვერდზე
    სწავლების ფორმატი
    პრაქტიკა, დისკუსია, წყვილებში მუშაობა,ექსპერიმენტები,პროექტები და სხვა
    სწავლების შედეგი
    კითხულობს, გამოსახავს, ადარებს რაციონალურ რიცხვებს, ასრულებს გამოთვლებს ამ რიცხვებზე,ერთმანეთთან აკავშჲრებს ზომის ერთეულებს,იყენებს სიმრავლეთა ცნებებს ამოცანების ამოხსნისას, ამარტივებს ალგებრულ 
    • სასწავლო კურსის სახელწოდება
      მათემატიკა
      სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა
      2 სემესტრი, საათი კვირაში, სულ    272  საათი(  107+165)
      სასწავლო კურსის სტატუსი
      საშუალო  საფეხური(11 კლასი)
      მასწავლებელი
      მარინე წიკლაური
      სასწავლო კურსის წინაპირობა
      ზოგადი მათემატიკური უნარები, გამოთვლების სტრატეგიები,  ლოგიკური უნარები.პრაქტიკული უნარები
      სასწავლო კურსის მიზანი
      რიცხვთა პოზიციური სისტემების შეკავშირება, ფუნქციათა  რეალური ვითარების მოდელირება. დისკრეტული მათემატიკის ცნებების გამოყენების უნარი, დედუქციურ-ინდუქციური მსჯელობის უნარის ჩამოყალიბება. გეომეტრიული გარდაქმნების გამოყენება, მონაცემთა ანალიზის ჩამოყალიბების უნარის ამარლება და ა .შ
      სასწავლო კურსის შინაარსი
      იხილეთ  სრული ვერსია დანართის სახით შემდეგ გვერდზე
      სწავლების ფორმატი
      ინტერაქტიული სწავლება, წერა დისკუსია ტესტირება, ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა
      სწავლების შედეგი
      იციან პოზიციური სისტემების კავშირი,სხვადასხვა ხერხით ასრულებენ ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებებს და აფასებენ მათ შედეგს, იცნობენ დისკრეტული მათემატიკის ცნებებს და აპარატს მოდელირებისას, იყენებენ დედუქციურ და ინდუქციურ მსჯელობებს ამოცანების ამოხსნისას, აღწერენ შემთხვევითობას ალბათური მოდელების საშუალებით, აკეთებენ მონაცემთა ანალიზს და აყალიბებენ დასკვნებს
      სასწავლო კურსის შეფასება
      განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
      ლიტერატურა
      გოგიშვილი, ვეფხვაძე  და სხვა
      დამხმარე ლიტერატურა
      ს. თოფურია





    • სასწავლო კურსის სახელწოდება
      მათემატიკა
      სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა
      2 სემესტრი, საათი კვირაში, სულ 170 საათი
      სასწავლო კურსის სტატუსი
      საშუალო  საფეხური(9 კლასი)
      მასწავლებელი
      მარინე წიკლაური
      სასწავლო კურსის წინაპირობა
      ზოგადი მათემატიკური უნარები, გამოთვლების სტრატეგიები,  ლოგიკური უნარები.პრაქტიკული უნარები
      სასწავლო კურსის მიზანი
      რიცხვთა პოზიციური სისტემების შეკავშირება, ფუნქციათა  გრაფიკების ამოცნობა აგება, დისკრეტული მათემატიკის ცნებების გამოყენების უნარი, დედუქციურ-ინდუქციური მსჯელობის უნარის ჩამოყალიბება. გეომეტრიული გარდაქმნების გამოყენება, მონაცემთა ანალიზის ჩამოყალიბების უნარის ამარღლება და ა .შ
      სასწავლო კურსის შინაარსი
      იხილეთ  სრული ვერსია დანართის სახით შემდეგ გვერდზე
      სწავლების ფორმატი
      ინტერაქტიული სწავლება, წერა დისკუსია ტესტირება, ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა
      სწავლების შედეგი
      იციან პოზიციური სისტემების კავშირი,ადარებს რაციონალურ რიცხვებსდა ახდენს კლასიფიკაციას,სხვადასხვა ხერხით ასრულლებენ ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებებს და აფასებენ მათ შედეგს, იცნობენ დისკრეტული მათემატიკის ცნებებს და აპარატს მოდელირებისას, იყენებენ დედუქციურ და ინდუქციურ მსჯელობებს ამოცანების ამოხსნისას, აღწერენ შემთხვევითობის ალბათობას,აკეთებენ მონაცემთა ანალიზს და აყალიბებენ დასკვნებს.
      სასწავლო კურსის შეფასება
      განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
      ლიტერატურა
      გოგიშვილი, ვეფხვაძე  და სხვა
      დამხმარე ლიტერატურა
      ს. თოფურია
    გამოსახულებებს, ხსნის წრფივ განტოლებებს, ამოიცნობს გეო.ფიგურებს და ახდენს კლასიფიკაციას,იყენებს კოორდინატთა მეთოდს ორიენტაციისთვის, ხსნის გეომეტრიულ ამოცანებს, მოიპოვებს ამოცანის ამოხსახსნელად საჭირო თვისობრივ მონაცემებს და სხვა
    სასწავლო კურსის შეფასება
    განმავითარებელი და განმსაზღვრელი


    დამხმარე ლიტერატურა
    ს. თოფურია

Комментариев нет:

Отправить комментарий