პროექტი

მათემატიკური ვიქტორინა

სასწავლო პროექტის ავტორი    
სახელი, გვარი
მარინე წიკლაური
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
თბილისი დიდუბე/ჩუღურეთი
სკოლა
155
პროექტისმონახაზი
პროექტისდასახელება
პროექტის სრული დასახელება   მათემატიკური შეჯიბრი,,ვინ უკეთ იცის მათემატიკა,,
პროექტის შინაარსი
მოსწავლეები გაიხსენებენ და განიმტკიცებენ იმ საკვანძო საკითხებს რაც შეისწავლეს მეხუთე კლასამდე,მოახდენენ შეძენილი ცოდნის რეალიზებას საზოგადოების წინაშე.მოახდენენ შეფასებას მათემატიკის მნიშვნელობის შესახებ სხვადასხვა დისციპლინებში:ხელოვნებაში,ბიზნესში და ადამიანების მოღვაწეობის სხვადასხვა სფეროში.
საგანი/საგნები
მათემატიკა
საფეხური/კლასი
5
პროექტის განხორციელების დრო
ერთი თვე
პროექტის საფუძვლები
საგნობრივი სტანდარტები
მათ.V.8.  მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებს შორის და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა
მათ. V.11. მოსწავლეს შეუძლია დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება.
მათ. V.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების დასმული ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით წარმოდგენა.
მათ.V.13.  მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაცია და ელემენტარული ანალიზი.

მათ.V.1


პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
მოსწავლეები შეძლებენ;
მათემატიკური ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას,საჭირო მასალის მოძიებას და ცოდნის კონსტრუირებას.თანატოლებთან კოლაბორაციასა და კომუნიკაციას.
·         საღ მსჯელობას და აღქმას;
·         რთული არჩევანის გაკეთება და გადაწყვეტილებების მიღება;
·          
·         ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარებას.
·          

·          
·          

მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
ზოგადი კითხვა
რაში სჭირდება ადამიანს ცოდნა?
თემატური კითხვები
ყველაზე მეტად როდის გჭირდებათსაზრიანობა,გამჭრიახობა,სისწრაფე და რატომ?
შინაარსობრივი კითხვები
გიყვართ თუ არა ვინმესთან შეჯიბრი და რატომ?
შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო(შეფასების სტრატეგიები)
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში
ვიცი,მინდა ვიცოდე,ვისწავლე.დისკუსია
”ვიცი,მინდა ვიცოდე,ვისწავლე”საშუალებით გავიგე მოსწავლეების წინარე ცოდნა.შევიმუშავეთ პროექტის გეგმა.
პროექტის მსვლელობისას
ესეების,ჩანაწერების გაკეთება.”ჩეკლისტების”მომზადება,ჟურნალები
”ჩეკლისტებს”ვიყენებ პროექტზე მუშაობის პერიოდში/თვითშეფასებისათვის.”ჟურნალებს”/თანატოლთა შეფასებისათვის,რათა მოვახდინო  დროული რეფლექსია.
პროექტის დასრულების შემდეგ
ვიცი,მინდა ვიცოდე,ვისწავლე.
გამოფენის მოწყობა.
პროექტის მოკლე მონახაზი
აქტივობა 1.პირველ შეხვედრაზე 5ბ და 5გ კლასებს შევთავაზე პროექტის განხორციელების იდეა.მივეცი საშუალება  თვითონ აერჩიათ პროექტის ფორმატი და თემატიკა.თემის შერჩევის შემდეგ ორივე კლასში მოხდა არჩევნების გზით იმ გუნდის არჩევა,რომელიც კლასის სახელით მიიღებდა ვიქტორინქში მონაწილეობას.დანარჩენ მოსწავლეებს მიეცათ საშინაო დავალების მომზადებისათვის დრო.დავალებად 5ბ კლასმა აირჩია ”მათემატიკური სოფიზმები” და 5გ კლასმა”ჯადოსნური რიცხვები”
აქტივობა 2. მოხდება საბაზო ცოდნის შემოწმება.მოსწავლეები გაეცნობიან სცენარს და იწყებენ პროექტისათვის მზადებას.ინაწილებენ დავალებებს,ნახულობენ და განიხილავენ საინტერესო ამოცანებს.
აქტივობა 3.მოსწავლეები ეცნობიან ჩეკლისტებს,შეფასების კრიტერიუმებს.აწარმოებენ დღიურს.ხატავენ ნახატებს.ჯგუფის წევრები პერიოდულად იკრიბებიან და ინაწილებენ ფუნქციებს.
აქტივობა 4.მოსწავლეები მასწავლებლებისათვის,მოსწავლეებისა და მშობლებისათვის მოსაწვევ ბუკლეტებს ქმნიან.
აქტივობა 5.ვიქტორინის ჩატარება და გამარჯვებული გუნდის წევრების დაჯილდოება.
აქტივობა 6.მოსწავლეთა ნამუშევრებისა და ნახატების გამოფენის მოწყობა.


სხვა საკითხები
წინარეცოდნა
მოსწავლეებმა იციან ინფორმაციის მოძიება კომპიუტერით,ნასწავლი აქვთ ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხები.
სასწავლო პროცედურები
1.მოსწავლეებს გავაცანი პროექტის გეგმა
2.ერთობლივად გავაანალიზეთ ყველა საჭირო დაბრკოლება და აქტუალური საკითხი.
3.გავინაწილეთ დავალებები და ფუნქციები.
მოსწავლეებმა დაიწყეს მუშაობა ინტერნეტში,მოიძიეს კითხვები,ამოცანები,საშინაო დავალების მასალები,რის შემდეგაც თითოეულ კლასს წარედგინა მოძიებული მასალა,აირჩა შეჯიბრისთვის საჭირო კითხვები.
შედეგები:მოსწავლეები აქტიურად თანამშრომლობდნენ,როგორც მასწავლებელთან ასევე ერთმანეთთან,მათ ზედმიწევნით კარგად გაითავისეს მასზე დაკისრებული მოვალეობები,აქტიურად ჩაერთვნენ ხატვის პროცესში,მოახდინეს ცოდნის ტრანსფერი საზოგადოებასთან.
4.
დიფერენცირებული სწავლება
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
ჯგუფში მიიღებენიმ დავალებას,რომელიც მათთვის საინტერესი და დასაძლევი იქნება.აწარმოებენ მონიტორინგს.შეასრულებენ ნახატებს.


ნიჭიერი მოსწავლეები
უხელმძღვანელებს ინტერნეტ რწსურსების მოძიებას.შეარჩევენ რთული სახის შეკითხვებს მოწინააღმდეგე გუნდისათვის.
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
აპარატურული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
კომპიუტერ(ებ)ი
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
მობილური ტელეფონი
პრინტერი
ინტერნეტკავშირი
სკანერი
პროგრამული უზრუნველყოფა(მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
ელ. ფოსტა
 ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
საგამომცემლო პროგრამა
ელ. ენციკლოპედია
ელ. კითხვარი

ბეჭდური მასალები
ენციკლოპედია,სახალისო მათემატიკის სახელმძღვანელოები.
ინვენტარი/მასალები
ფურცლები,ფანქრები,ჭიკარტები,ქვიშის საათი.
ინტერნეტრესურსები
GOOGLE.GE,VIKIPEDIA
სხვა რესურსები
მშობლები,მასწავლებლები,მოსწავლეები...





ჩეკლისტები

 მოსწავლეთა თვითსეფასება





არასოდეს
იშვიათად
ყოველთვის
 პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე გავიაზრე პროექტის მოლოდინები, სასწავლო მიზნები და პროექტის შეფასების კრიტერიუმები.



საჭირო ინფორმაციის მოძიების, დახარისხების, ბუკლეტის დამზადების და პრეზენტაციის გაკეთებისას   ვიყენებ  საინფორმაციო ტექნოლოგიებს



ჩემს მიერ  მოძიებული ინფორმაცია, გამზადებული ბროშურა, პრეზენტაცია, შინაარსით  შეესაბამება განსაზღვრულ სტანდარტებს და ამოცანებს.



ჩემს მიერ მოფიქრებული სიტუაციური ამოცანა ავთეტურია, მისი ამოხსნა მეხმარება წილადების ყოველდრიურ ცხოვრებასტან დაკავშირებაში და  დასკვნის გამოტანაში





 მასწავლებელთან და  ჯგუფის წევრებთან ვაწყობ შეხვედრებს უკუკავშირის მისაღებად, შეფასების გასაზიარებლად, რჩევების შესათავაზებლად. ვაძლევ დამატებით ინსტრუქციებს  და ვპასუხობ შეკითხვებზე.




სისტემატურად ვიყენებ ჩანაწერებს და დაკვირვების ფურცლებს, რათა მონიტორინგი გავუწიოთ ინდივიდუალურ და ჯგუფურ მუშაობას.











შეფასების გეგმის კრიტერიუმების ჩამონათვალი



გავითვალისწინე:
რა სტრატეგიებს გამოვიყენებ მოსწავლეთა მზაობის შეფასებისთვის.  
ნაშრომი ან აქტივობა, რომელიც ჩართავს მოსწავლეებს და საუკეთესოდ წარმოაჩენს ჩემს დასახულ სწავლების მიზნებს და განსავითარებელ სააზროვნო უნარებს.
როგორი იქნება ხარისხიანი ნამუშევარი და როგორ ჩავრთავ მოსწავლეებს პროექტის მოლოდინების, სასწავლო მიზნების და კრიტერიუმების გააზრებაში.
როგორ შევაფასებ მაღალი დონის სააზროვნო და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
ანგარიშგების და მონიტორინგის სტრატეგიები, რომლებიც ხელს შეუწყობს დამოუკიდებელი და ჯგუფური მუშაობის დროს მოსწავლეთა სწავლის თვითრეგულაციას და პროგრესს;  მონიტორინგის და ანგარიშგების ინსტრუმენტები, რომელთა შექმნაც დამჭირდება.
როგორ შევამოწმებ, რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა საკითხი, გამოვავლენ მცდარ შეხედულებებს და, საჭიროებისამებრ, შევიტან ცვლილებებს სწავლების პროცესში.
როგორ უნდა განვსაზღვრო, იყენებენ თუ არა მოსწავლეები მიღებულ ცოდნას ახალ სიტუაციებში. 
როგორ უნდა შევუწყო ხელი თანატოლთა უკუკავშირს.
როგორ უნდა შევამოწმო, რომ მოსწავლეები ყველაფერს სწორად  იგებენ სწავლის პროცესში.
შეფასების მეთოდები, რომლებიც დაეხმარება მოსწავლეებს თავიანთი სასწავლო  სტრატეგიების რეფლექსიაში (მეტაკოგნიტური) და რა სახის შეფასებების შექმნა მომიწევს.
როგორ უნდა დავრწმუნდეთ მე და მოსწავლეები, რომ მათ მიაღწიეს დასახულ მიზნებს.
როგორ გამოვიყენებ შეფასების მონაცემებს მომავალში სწავლის პროცესის დაგეგმვისთვის და მოსწავლეების თვითშეფასებისა და ახალი მიზნების დასახვის ხელშეწყობისთვის.




მოსწავლეთასაჭიროებებისშეფასება
პროექტზემუშაობისდაწყებამდე       მოსწავლეებიმუშაობენპროექტებზედაასრულებენდავალებებს                პროექტზემუშაობისდასრულებისშემდეგ
                               

•             გონებრივიიერიში
•             კითხვები
•             დისკუსია
•             პროექტისგეგმა             •             ჯგუფურიმუშაობა

•             ურთიერთშეფასება

•             შედგენილიკითხვარების
                •             გამზადებულიბუკლეტები

•             გამზადებულიმასალისპრეზენტაცია

•             მულტი-მედიურირესურსისშეფასება

•             საგაზეთოპუბლიკაიები

                               



სტანდარტების და მიზნების რუბრიკა



4
3
2
1
სტანდარტები და მიზნები მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს
შევარჩიე ისეთი სტანდარტების  შედეგები/ინდიკატორები, განვსაზღვრე ისეთი მიზნები, რომლებიც 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს აერთიანებს სასწავლო თემატიკასთან.
შევარჩიე ისეთი სტანდარტების  შედეგები/ინდიკატორები, განვსაზღვრე ისეთი მიზნები, რომლებიც 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს აკავშირებს სასწავლო თემატიკასთან.
შევარჩიე ისეთი სტანდარტების შედეგები/ინდიკატორები და განვსაზღვრე ისეთი მიზნები, რომლებიც  აზროვნების ქვედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს სასწავლო თემატიკასთან აერთიანებს.
ჩემი სტანდარტების შედეგები/ინდიკატორები და განსაზღვრული მიზნები მხოლოდ აზროვნების ქვედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს ავითარებს.
ამოცანები შეესაბამება საგნობრივ სტანდარტებს
მიზნებში ნათლადაა ახსნილი, თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები. მიზნები გამომდინარეობს თემატურ გეგმაში მითითებული საგნობრივი სტანდარტებიდან.
მიზნებში ახსნილია,  თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები. მიზნები დაკავშირებულია თემატურ გეგმაში მითითებულ საგნობრივ სტანდარტებთან.
ზოგიერთი ჩემი მიზანი აღწერს უფრო დავალებებს, ვიდრე საგნობრივი სტანდარტების მიხედვით მოსწავლეების მიერ შესასწავლ მასალას.
ჩემი მიზნები აღწერს დავალებებს, რომლებიც საგნობრივ სტანდარტებთან კავშირში არაა.
მიზნის შეფასება
თემაზე მუშაობისას მიზნები ფასდება მრავალფეროვანი მეთოდებით.
თემაზე მუშაობისას ყველა მიზანი ფასდება.
თემაზე მუშაობისას მიზნის უმრავლესობა ფასდება.
თემაზე მუშაობისას მხოლოდ რამდენიმე მიზანი ფასდება.
Text Box: საავტორო უფლებები © ინტელის კორპორაცია, 2009  წელი. ყველა უფლება დაცულია. საავტორო უფლებები ვრცელდება ინტელზე, ინტელის ლოგოზე, ინტელის საგანმანათლებლო ინიციატივაზე, ინტელის სასწავლო პროგრამაზე ა.შ.შ.-ში და სხვა ქვეყნებში. *სხვა სახელსა და სავაჭრო ნიშანზე სხვა კომპანიის საკუთრების უფლება შეიძლება გავრცელდეს















მოსწავლეზე დაკვირვების დღიური პროექტზე მუშაობის დროს
პროექტის თემა: „მათემატიკა ყოველდღიურ ცხოვრებაში“                                2016წ
მე-5კლ მოსწავლე -----------------------------------------------------
სასწავლო პროცესის ორგანიზება,  წესებ პროცედურები
·         მეგობრების მიმარ გამოხატავ პატივისცემას;

·         აქვ წვდომ სწავლისთვის აუცილებერესურსებთან;

·         იცავ საკლას წესებს და პროცედურებს;

·         ეფექტურა იყენებ დროს;

·         პასუხისმგებლობა იღებე საკუთარ სწავლი პროცესზე;

·         საჭიროებისამებ იყენებ კონფლიქტი მოგვარების სტრატეგიებს.

პოზიტიური ურთიერთობები სკოლაში და კლასში
·         მეგობრების მიმარ გამოხატავ პატივისცემა

·         მონაწილეობ საკლასო აქტივობებს ჯგუფურ მუშაობაში;

·         აქვგუნდურობის ერთიანობი განცდა;

·         გამოხატავ საკუთა მო საზრებებს.

მონაწილეობა და ჩართულობა სასწავლო პროცესში
·         ენერგიულა ენთუზიაზმი რის ჩართულ სწავლი პროცესში;

·         აქვ მცდელობებ ამ თუ მიზნი მისაღწევად;

·         გამოხატავს საკუთა ინტერესებს, იდეებს  შეხედუებებს;

·         არი მოტივირებულ და დავალებები შესრულებაზე ორიენტირებული;

·         მაქსიმალურა იყენებს საკუთა შესაძლებლობებს სხვადასხვ სახი აზროვნებისთვის.

სკოლაში და კლასში აზროვნების სწავლი კულტურა
·         იყენებ კრიტიკული აზროვნების სხვადასხვა ფორმას;

·         იყენებსწავლისა და აზროვნების სხვადასხვა სტრატეგიას;

·         ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებებს;

·         სვამ კარგად  გააზრებულ შეკითხვებს;

·         მიზნობრივად იყენებ ტექნოლოგიებს;

·         იყენებ სხვადასხვა სტრატეგიას პრობლემების მოგვარების მიზნით.










პროექტის რეფლექსია
თბილისის 155 საჯარო სკოლა
საგანი:მათემატიკა
მასწავლებელი:მარინე წიკლაური
საპროექტო თემა:მათემატიკური შეჯიბრი
პრპოექტის მთავარი კითხვა:ყველაზე მეტად როდის გჭირდებათ საზრიანობა,გამჭრიახობა სისწრაფე?
          პროგრამის დასრულების შემდეგ გაჩნდა აზრი,იმის შესახებ,თუ როგორ გამოიყენებდნენ ნასწავლ მასალას კონკრეტულ სიტუაციაში მოსწავლეები.კითხვების შერჩევა და თემების არჩევა მათ მივანდე.ასევე ჩემი მიზანი იყო ორივე კლასის შემოწმება,ამიტომაც გადაწყდა,რომ შეჯიბრი ორივე მეხუთე კლასისთვის ჩატარებულიყო.სწავლისადმი ინტერესი მომავალში დაკავშირებული შეიძლება იყოს მოსწავლის მომავალ პროფესიასთან,ჩემი მიზანი იყო მოეხდინათ ცოდნის ტრანსფერი იმ პრაქტიკული ამოცანების გადასაწყვეტად,რომელიც დაისმეოდა მათ წინაშე.
პროექტზე მუშაობის თითოეულ ეტაპზე მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართული.
აქტივობა1:პირველ შეხვედრაზე შევთავაზე მოსწავლეებს პროექტის ჩატარების იდეა,მივეცი საშუალება თვითონ აერჩიათ გუნდის წევრები,თითოეულ გუნდში 12 ბავშვი შეირჩა,დანარჩენ მოსწავლეებს მიეცათ დავალება:5/2კლასს ,,მათემატიკური სოფიზმები,, და 5/3 კლასს ,,ჯადოსნური რიცხვები,,.
აქტივობა2:პირველ კვირაში ჩავატარე ღია გაკვეთილები ორივე მეხუთე კლასში ცოდნის და გავლილი მასალის შესამოწმებლად,ამავე კვირაში მოსწავლეებმა დაიწყეს კითხვების და საშინაო დავალების მოძიება და დღიურებში ჩანიშვნა.
აქტივობა3:მოსწავლეები გაეცნენ შეფასების კრიტერიუმებსა და მონიტორინგის სტრატეგიებს.განვუმარტე,რომ პროექტის წარმატებულად განხორციელებისათის გამზადებული მაქვს ჩეკლისტები თითოეული აქტივობისათვის და საჭიროების შემთხვევაში შეუძლიათ ისარგებლონ ჩემი დახმარებით,აწარმოონ დღიური.
აქტივობა4:შეხვედრაზე მოსწავლეები გაეცნენ სცენარს,ამავე შეხვედრაზე გააკეთეს მოსაწვევების პრეზენტაცის,რომელიც მასწავლებლების,მშობლების და მოსწავლეებისათვის შექმნეს,მოხდა ნახატების გადახედვა,მიეცათ შენიშვნები და ეს აისახა მათ დღიურებში.
აქტივობა5:ჩატარდა მათემატიკური შეჯიბრი,არჩეული იქნა ჟიური,რომეშიც იყვნენ სკოლის დირექტორი,მასწავლებლები,მშობელი და მოსწავლე,აქტიური ჯგუფი:რომელიც ქულების დაფიქსირებაში ეხმარებოდა გუნდებს.მოსწავლეებმა წარმოადგინეს საშინაო დავალება,რამაც დიდი ინტერესი გამოიწვია.წამყვანის დასმულ კითხვებს გუნდები წერილობით პასუხობდნენ,დამხმარე გუნდს პასუხი ჟიურის წევრებთან მიქონდა და ჟიური აფასებდა:სწორ პასუხს 2 ქულით,არასწორ პასუხს 0 ქულით.გამოვლინდა გამარჯვებული გუნდი და გადაეცათ საჩუქრები.
აქტივობა6:მოეწყო მოსწავლეთა ნახატების გამოფენა სათაურით:,,ჩემი თვალით დანახული მათემატიკა,,
·                     შედეგი:პროექტის ფარგლებში მოხდება შესწავლილი მასალის გამეორება და შეძენილი ცოდნის განმტკიცება.   მოსწავლეები დაუკავშირებენ შეძენილ ცოდნას ყოველდღიურ ცხოვრებას და გაარკვევენ:
·                     რამდენად მნიშვნელოვანია სიზუსტე ადამიანის ცხოვრებაში?
·                     რამდენად ამარტივებს მათემატიკის ცოდნა ცხოვრებას?მოსწავლეები შეძლებენ:
·                     როგორც ,,ექსპერტებმაგამოიყენონ კვლევის უნარ-ჩვევები სხვადასხვა სიტუაციაში, ინფორმაციის მოძიებისშეგროვილი მასალის რანჟირების, დამუშავების  და დამაჯერებელი ზეპირი პრეზენტაციების გაკეთებისას.
·                     სხვადასხვა სპეციალობის ადანიანთა საქმიანობაზე მულტიმედიური პრეზენტაციების მომზადებას. ზეპირი პრეზენტაციებისათვის  ვიზუალური ეფექტის შესაქმნელად.
·                     მოიგონონ და ამოხსნან   სიტუაციური ამოცანები წილადების  გამოყენებით. ამოხსნილი ამოცანების შედეგების ანალიზის და  შეფასების  საფუძველზე  გააკეთონ დასკვნა  სხვადასხვა პროფესიებში წილადების გამოყენების მნიშვნელობის შესახებ.- „ სიზუზტე მართლაც ასეთი მნიშვნელოვანია?“
·                     თანატოლებთან ერთობრივ თანამშრომლობას ჯგუფური მუშაობისას.
·                     პროექტის მიმდინარეობის პროცესში შესრულებული სამუშაოების მონიტორინგს.
·                      
მათემატიკური ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას,საჭირო მასალის მოძიებას და ცოდნის კონსტრუირებას.თანატოლებთან კოლაბორაციასა და კომუნიკაციას.
·         საღ მსჯელობას და აღქმას;
·         რთული არჩევანის გაკეთება და გადაწყვეტილებების მიღება;
·          
·         ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარებას.
დასკვნა:პროექტი გამოვიდა საინტერესო როგორც მოსწავლეებისათვის,ასევე მშობლებისა და მასწავლებლებისათვის.თუ გვსურს ავამაღლოთ სწავლების ეფექტურობა მოსწავლეს უნდა ქონდეს გაცნობიერებული შესასწავლი მასალის ცხოვრებისეული აუცილებლობა.




ფოტოები
























Комментариев нет:

Отправить комментарий